אחד הכלים המשמעותיים ביותר שיש למנהל הוא מדידה / הערכה של עובדים (וגם של עצמו במשובים אנונימיים). למשל כך לדוגמה, קיימות חברות ייעוץ ארגוני שאמורות לסייע למנהל לדעת מה קורה בעסק שלו, כמה אנשים מסורים לעבודה וכמובן – מהן הנקודות לשיפור לגביו.
מדידה היא קריטית עבור מנהל טוב כי היא נותנת לו אינדיקציה לשינוי המתבקש. כל חברת יעוץ עסק תשמח לייעץ לכם בתוכנית שיפור העסק:
א. מה גלוי ויכול להוות שיפור בטווח קצר ומיידי על ידי שינויים פשוטים
ב. מה אפקטיבי לשנות ומה פחות
ג. הפרדה בין מדידה, שיפור, הערכה
ד. מתאימה עצמה לעבודה הספציפית ולא עוסקת בתכנון גנרי של הערכה
ה. קלה ליישום ודינמית
מערכות שבנויות נכון על ידי חברה מקצועית מבטיחות לכם שיפור מיידי ובעליה מתמדת בעסק. אם אתם רוצים לשפר את העסק שלכם מן הראוי שתתייחסו לנושאים הבאים: גיבוי ומעורבות, מקצועיות האנשים, תוכניות שיפור טובות והגיוניות, מדינה נכונה, מבנה ארגוני משופר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה